Informácie o dopravách a platbách
SPÔSOB DOPRAVY / výška objednávky | do 35 EUR | nad 35 EUR | ČAS DORUČENIA* |
---|
Kuriér | 2,99 EUR | zdarma | 1-2 dni |
Výdajné miesta Packeta | 1,99 EUR | zdarma | 1-2 dni |
* Čas doručenia závisí na čase prijatia objednávky (objednávka obsahujúca všetky položky ktoré sú skladom prijatá do 10:00 sa odosiela v rovnaký deň a doručovaná je nasledujúci pracovný deň), ale aj od sezónnej vyťaženosti kuriérskych služieb (napríklad v období pred koncom roka sa doba doručovania predlžuje aj na niekoľko dní).
DRUH PLATBY | CENA |
---|
Dobierka | 0,99 EUR |
Platobnou kartou* | zdarma |
Prevodom na účet | zdarma |
* Ide o platbu cez platobnú bránu GoPay.
Doručenie kuriérom
Doručenie:
- V deň expedície Vám bude doručený e-mail s číslom zásielky, ďalšia komunikácia o doručovaní už bude prebiehať zo strany kuriérskej spoločnosti.
- Kuriér doručuje zásielky do druhého pracovného dňa. Ak vás kuriér nezastihne na adrese, pokúsi sa o opätovné doručenie nasledujúci pracovný deň.
- O doručení vás budú informovať SMSkou alebo e-mailem, s informáciou o orientačnej dobe kedy môžete kuriéra očakávať.
- Pokiaľ ste si vybrali platbu na dobierku, kuriérovi zaplatíte pri preberaní zásielky v hotovosti nebo kartou.
Prevzatie a reklamácia:
- Pri preberaní zásielky je potrebné skontrolovať obal - viditeľné poškodenie obalu je nutné hneď oznámiť kuriérovi a poznamenat do prepravného listu. Zásielku je potom možné prevziať a prípadnú škodu uplatňovať neskôr.
- Obsah zásielky prekontrolujte po odjazde kuriéra, pretože ten nečaká na kontrolu obsahu pri preberaní – prípadné poškodenia je možné ohlásit do 3 dní od prevzatia zásielky a požiadať o spísanie zápisu o škode.
Komunikácia s kuriérskou spoločnosťou:
- Pre prípadnú komunikáciu s kuriérskou spoločnosťou môžete využiť jej zákaznicku linku (X), pri komunikácii používajte číslo zásielky.
Doručenie do výdajného miesta Packeta
Ak zvolíte v pokladni možnosť Výdajné miesto Packeta, budete mať následne možnosť si vybrať zo všetkých aktuálne aktívnych výdajných miest to na ktoré bude objednávka odoslaná.
Doručenie:
- V deň expedície Vám bude doručený e-mail s číslom zásielky, ďalšia komunikácia o doručovaní už bude prebiehať zo strany kuriérskej spoločnosti.
- Zásielka bude doručená do vybraného výdajného miesta nasledujúci pracovný deň. Keď bude Vaša objednávka pripravena k vyzvihnutiu na vybranom mieste obdržíte mail / SMS s inštrukciami.
- Pokiaľ ste si vybrali platbu na dobierku, zaplatíte pri preberaní zásielky v hotovosti nebo kartou.
- Hmotnosť balíku je obmedzená na 5 kg.
- Zásielku je možné sledovať na web stránke https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search po zadaní jej čísla.
Upozornenie: Ak zvolíte možnost prebratia zásielky zo schránky Z-BOX, je pre vyzdvihnutie zásielky potrebné mať vo svojom smartfóne zapnutý Bluetooth, polohové služby (GPS) a nainštalovanú mobilnú aplikáciu Packeta, v ktorej je uvedené rovnaké telefónne číslo ako na objednávke!
Platba na dobierku
Ak zvolíte možnost Dobierka zaplatíte za tovar v hotovosti pri prebratí od kuriéra alebo pri prebebratí vo výdajnom mieste.
Platba platobnou kartou
Ak zvolíte v pokladni možnosť Platobnou kartou, ide o platbu cez platobnú bránu GoPay. Platbu platobnou kartou uskutočníte priamo cez platobnú bránu po dokončení objednávky.
Po odoslaní platby vám GoPay zašle e-mail, v ktorom nájdete informácie o uskutočnenej platbe.
Po dokončení objednávky budete presmerovaný do platobnej brány GoPay, kde zadáte informácie z Vašej platobnej karty.
Celý prenos dát je zabezpečený protokolom 3D Secure. Viac o bezpečnosti tejto platby se môžete dozvedieť tu.
Po potvrdení platby budete presmerovaný späť na náš e-shop, kde se zobrazia informácie o úspešnosti platby:
Vaša platba prebehla úspešne – platba prebehla úspešne a objednávkový proces je v poriadku dokončený.
Ľutujeme, ale Vaša platba neprebehla úspešne – z nejakého dôvodu nebola platba akceptovaná.
Jeden z dôvodov neúspešnej platby mohol byť:
- Chybne vyplnené údaje o platobnej karte.
- V čase platby nebol na účte dostatok finančných prostriedkov k uskutočneniu platby.
- Platobná karta nemá povolenie pre transakcie na internete, skontrolujte si nastavenia v internet bankingu alebo kontaktujte svoju banku.
- Technický alebo iný problém s kartou – platnosť karty, prekročený limit a pod.
V prípade neúspešnej platby cez platobnú bránu môžete platbu opakovať kliknutím na tlačítko Platba GoPay v správe vášho účtu, pri aktuálnej objednávke.
V prípade opakovane neúspešnej platby nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 948 692 547 alebo e-mailem na info@bonthe.sk, pre overenie stavu platby, alebo pre zmenu vybraného spôsobu platby.
Platba prevodom na účet
Platbu za objednávku je možné uskutočniť aj prevodom na náš bankový účet IBAN: SK37 7500 0000 0040 0692 5141 vedený v ČSOB a.s.
Ako variabilný symbol zadajte číslo Vašej objednávky.
V POKLADNI zvoľte možnosť platby Prevod na bankový účet.
Po dokončení objednávky Vám bude emailom doručené potvrdenie objednávky, v ktorom budú aj platobné inštrukcie.
Pokiaľ platbu za Vašu objednávku neobdržíme do 10-tich dní od prijatia objednávky, bude automaticky stornovaná.
Zásielku odosielame až po pripísaní platby na náš účet. Bankový prevod môže podľa banky trvať aj 2 pracovné dni.