Kategórie
 
 
 
Reklamné okno
 
 
 
 

Všeobecné obchodné podmienky

Kontaktné údaje predávajúceho:
TeaPack, s.r.o., 
Adresa: Trenčianska 53, 821 09 Bratislava
Telefón: +421 948 692 547
Email: obchod@bonthe.sk
Prevádzková doba: pondelok – piatok od 09.00 – 16.00 hod. (okrem dní pracovného pokoja a sviatkov). 
Tieto údaje môžu byť kedykoľvek pozmenené alebo aktualizované.


1. Úvodné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1.1. Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len “VOP“) spoločnosti TeaPack, s.r.o., Trenčianska 53, 821 09 Bratislava, IČO: 44 397 992, IČ DPH: SK2022685984 (ďalej len “Predávajúci”), ktorými sa riadia právne vzťahy medzi Predávajúcim a každou osobou, ktorá je kupujúcim tovaru alebo služieb ponúkaného Predávajúcim v Internetovom obchode Predávajúceho.

1.2. Predávajúci je súčasne aj prevádzkovateľom elektronického systému prostredníctvom ktorého prevádzkuje internetový obchod na doméne s názvom www.bonthe.sk (ďalej len “internetový obchod“).

1.3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v Internetovom obchode je Predávajúci.

1.4. Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá vyplnila a odoslala objednávku prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho, a ktorá obdržala emailové oznámenie o prijatí objednávky. Kupujúcim je taktiež každá osoba, ktorá zadala objednávku telefonicky, alebo zaslaním emailu.

1.5. Spotrebiteľom je každý Kupujúci, ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.

1.6. Produky sú tovary alebo služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené v Internetovom obchode predávajúceho.

1.7. Zmluva uzatvorená na diaľku je zmluva medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bez fyzickej prítomnosti Predávajúceho a Spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla alebo elektronickej pošty. Uzatvorením zmluvy na diaľku sa rozumie záväzná objednávka s povinnosťou platby.

1.8. Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiľa je Inšpektorát SOI so sídlom v Bratislave.

1.9. Akékoľvek sťažnosti alebo podnety môže spotrebiteľ adresovať priamo Predávajúcemu, pričom odporúčame spotrebiteľom, aby na zasielanie sťažností a podnetov predávajúcemu využili emailovú adresu obchod@bonthe.sk. Akákoľvek sťažnosť bude posúdená a vybavená do 10 pracovných dní v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Pričom o jej vybavení informujeme spotrebiteľa rovnakou formou, akou spotrebiteľ sťažnosť, alebo podnet podal.


2. Objednávka tovaru – uzatvorenie kúpnej zmluvy

2.1. Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho, je odoslanie objednávky s povinnosťou platby realizovaná prostredníctvom elektronického objednávkového formulára v Internetovom obchode Predávajúceho.

2.2. Po vykonaní objednávky obdrží kupujúci e-mail o prijatí objednávky, ktorý slúži ako potvrdenie uzavretia zmluvy na diaľku. Neskoršie budú na email zadaný Kupujúcim zasielané aj ďalšie informácie o stave objednávky (napr. objednávka bola spracovaná, tovar bol expedovaný, tovar je momentálne vypredaný a pod.). Objednávku si môže registrovaný objednávateľ skontrolovať priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu po prihlásení.

2.3. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením záväzkov Predávajúceho a Kupujúceho.

2.4. Kúpna zmluva môže zaniknúť aj dohodou zmluvných strán, odstúpením prípadne jej výpovedaním v zmysle platného právneho poriadku Slovenskej republiky.


3. Kúpna cena a platobné podmienky

3.1. Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom Internetového obchodu (ďalej len „Kúpna cena“) je uvedená samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim.

3.2. Kúpna cena tovarov a služieb pre maloobchodných zákazníkov je uvedená vrátane DPH (20%) a pre registrovaných veľkoobchodných zákazníkov je uvedená bez DPH.

3.3. Odoslaním objednávky Kupujúci uvedené kúpne ceny akceptuje. V kúpnej cene tovaru nie sú zahrnuté náklady na balné a dopravné, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov.


4. Spôsoby platby

4.1. Za tovar a služby v Internetovom obchode Predávajúceho je možné platiť týmito spôsobmi:

  • platba v hotovosti pri dodaní tovaru - dobierka (poplatok 0,99 EUR s DPH)
  • platba prostredníctvom platobnej karty (zdarma)
  • platba prevodom na bankový účet (zdarma)


5. Dodanie tovaru

5.1. Predávajúci dodá tovar Kupujúcemu v čo najkratšej dobe po prijatí elektronického formuláru s objednávkou v dodacích lehotách uvedených pri jednotlivých položkách v internetovom obchode Predávajúceho. Tovar "skladom" odošle Predávajúci najneskôr druhý pracovný deň po prijatí objednávky. Objednávky registrovaných veľkoobchodných zákazníkov sú odosielané do 5 pracovných dní. 

5.2. Kupujúci súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to dostupnosť objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú. V prípade, že Predávajúci nie je schopný dodať Kupujúcemu všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne, upovedomí o tejto situácií v čo najkratšom čase Kupujúceho a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru alebo mu navrhne dodanie náhradného tovaru.

5.3. Ak Predávajúci nemôže Kupujúcemu objednaný produkt dodať, a to napriek skutočnosti, že došlo k uzatvoreniu kúpnej zmluvy, je povinný o tom bezodkladne informovať Kupujúceho a do 10 dní mu vrátiť zaplatenú kúpnu cenu za produkt, ak sa zmluvné strany nedohodnú na náhradnom plnení. Vrátením zaplatenej kúpnej ceny zmluvný vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim automaticky zaniká.

5.4. Predávajúci v zmysle čl. 5.3. vráti Kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu rovnakou formou akou platil Kupujúci. Zmena formy vrátenia kúpnej ceny je možná len so súhlasom Kupujúceho.

5.5. Miestom dodania objednaného produktu je dodacia adresa uvedená Kupujúcim v objednávke.

5.6. Dodanie produktu Predávajúci uskutoční prostredníctvom tretích osôb (prepravných a zásielkových spoločností), alebo na základe dohody s objednávateľom bude tovar pripravený vo výdajnom mieste predávajúceho na odovzdanie.

5.7. V prípade, ak tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva objednávateľ prevádzkovateľovi právo poskytnúť zmluvnému prepravcovi potrebné osobné údaje za účelom doručenia tovaru (meno / obchodné meno, dodacia adresa, telefón, emailová adresa).

5.8. Dodanie produktu je uskutočnené jeho odovzdaním Kupujúcemu.


6. Prevzatie produktu

6.1. Nebezpečenstvo poškodenia produktu a zodpovednosť za škodu na produkte prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím, pričom nezáleží na tom, či kupujúci prevezme produkt osobne alebo prostredníctvom poverenej/splnomocnenej osoby.

6.2. Vlastnícke právo na tovar prechádza na Kupujúceho dodaním tovaru pod odkladacou podmienkou zaplatenia kúpnej sumy uvedenej v objednávke v plnej výške.

6.3. Kupujúci má právo neprevziať dodanú vec od dopravcu pokiaľ je dodaná vec zjavne iného typu alebo v prípade dodania veci v poškodenom obale. 

6.4. Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom (kuriér) alebo udaním nesprávnej adresy Kupujúceho. Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od doručovateľa a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, Kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať Predávajúceho. Za reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou doručovateľa alebo poškodenie tovaru zavinené doručovateľom je zodpovedný doručovateľ.

6.5. V prípade ak Kupujúci nezaplatí a neprevezme objednaný tovar, mimo situácie poškodenej zásielky pri doručení (zásielka sa vráti ako nedoručná bez zavinenia Predávajúceho, napríklad ak zmluvný prepravca adresáta nevedel opakovane zastihnúť, Kupujúci zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.). Predávajúci môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takom prípade stanovená vo výške nákladov na dopravu. Kupujúcemu, ktorý neprevzal objednávku bude zaslaná správa emailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Na odpoveď na túto výzvu má Kupujúci termín 2 dni odo dňa odoslania správy. Ak Kupujúci požiada o opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky, Predávajúci doúčtuje k celkovej cene zásielky druhý poplatok za dopravu podľa platného cenníka. Opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ Kupujúci na výzvu Predávajúceho v určenom termíne neodpovie, objednávka bude zo strany Predávajúceho stornovaná. 


7. Prepravné – spôsoby dopravy produktov a cena za ich dopravu

7.1. Prepravné náklady predávajúceho nie sú zahrnuté v kúpnej cene produktu. Tieto budú vyčíslené pri vypĺňaní objednávkového formulára na Internetovej stránke Predávajúceho a Kupujúci sa zaväzuje uhradiť ich spolu s kúpnou cenou. Prepravné náklady nie sú účtované v prípade prevzatia tovaru osobne v sídle predávajúceho.

7.2. Spôsoby dopravy a cena za dopravu objednaných produktov:

  • cena dopravy pre maloobchodné objednávky prostredníctvom kuriérskej služby je 2,99 EUR vrátane DPH
  • Predávajúci hradí náklady na dopravu pri maloobchodných objednávkach nad 35 EUR vrátane DPH
     
  • cena dopravy pre veľkoobchodné objednávky prostredníctvom kuriérskej služby je 7 EUR bez DPH
  • Predávajúci hradí náklady na dopravu pri veľkoobchodných objednávkach nad 170 EUR bez DPH


8. Odstúpenie od kúpnej zmluvy / odstúpenie Spotrebiteľa od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu

8.1. Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru, ak si predávajúci riadne a včas splnil informačné povinnosti podľa § 12 zák. č. 102/2014 Z.z. Ak splnil predávajúci tieto informačné povinnosti dodatočne, je spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 Kalendárnych dní odo dňa, keď predávajúci dodatočne splnil informačné povinnosť, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď predávajúci splnil informačnú povinnosť. Ak predávajúci neposkytol spotrebiteľovi poučenie o práve odstúpiť od zmluvy ani v dodatočnej lehote podľa predchádzajúceho, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia zákonnej lehoty na odstúpenie od zmluvy.

8.2. Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj kedykoľvek pred dodaním tovaru.

8.3. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, odstúpenie od kúpnej zmluvy oznámiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty Predávajúcemu, alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu predávajúceho. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z.) od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje kompletný spolu s originálnym obalom a so všetkou dokumentáciou – originál faktúry, návod, záručný list a iná dokumentáca alebo príslušenstvo k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom.

8.4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy možno u predávajúceho uplatniť v listinnej podobe alebo v elektronickej podobe e-mailom. Spotrebiteľ v odstúpení od zmluvy uvedie číslo objednávky, dátum nákupu, od kúpnej zmluvy akého tovaru odstupuje, meno a priezvisko, adresu a aj číslo účtu, na ktorý mu budú vrátené všetky platby, ktoré poskytol Predávajúcemu z odstupujúcej zmluvy. 

8.5. Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť kompletný. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Ak hodnota tovaru bola znížená v dôsledku takéhoto zaobchádzania s tovarom, Spotrebiteľ zodpovedá predávajúcemu za takto vzniknutú škodu. Spotrebiteľ berie na vedomie, že pokiaľ ním vrátený tovar bude poškodený, opotrebovaný (bude javiť známky opotrebenia) alebo nebude vrátený kompletný (rôzne príslušenstvo, záručný list, manuál, originálny obal, apod.), vzniká Predávajúcemu voči Spotrebiteľovi nárok na náhradu za zníženia hodnoty tovaru alebo nákladov spojených s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Nárok na úhradu týchto nákladov je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Tieto náklady predávajúceho môžu v niektorých prípadoch dosiahnuť aj plnú kúpnu cenu tovaru.

8.6. Spotrebiteľ môže využiť formulár odstúpenia od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť všetky údaje. Uvedený formulár je prístupny tu. 

8.7. Náklady na vrátenie tovaru znáša Spotrebiteľ (podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z. z.).

8.8. Zásielky, ktoré budú Spotrebiteľom v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy odoslané Predávajúcemu na dobierku, nebudú Predávajúcim prevzaté. Spotrebiteľom sa odporúča zasielať zásielky doporučene.

8.9. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z., ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy. Predávajúci vráti finančné prostriedky Spotrebiteľovi po obdržaní vráteného tovaru.

8.10. Predávajúci nie je povinný uhradiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

8.11. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.. Z tohto dôvodu nie je možné uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy za:

  • tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa),
  • tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze (potraviny),
  • tovar, ktorý nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov (potraviny),
  • tovar uzavretý v ochrannom obale ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (sterilné balenia a pod.),
  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
  • poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.

8.12. V prípade odstúpenia od zmluvy Predávajúci je povinný vrátiť Spotrebiteľovi finančné prostriedky rovnakou formou, akou ich od Spotrebiteľa obdržal. Meniť formu vrátenia finančných prostriedkov Spotrebiteľovi je možné len na základe súhlasu Spotrebiteľa.

8.13. Ak sa vyskytnú na strane Predávajúceho ním nezavinené neodstrániteľné prekážky brániace splneniu jeho záväzkov voči Kupujúcemu, je Predávajúci oprávnený od zmluvy jednostranne písomne odstúpiť a Kupujúcemu je povinný bezodkladne vrátiť sumu kúpnej ceny, pokiaľ ju Kupujúci už Predávajúcemu zaplatil. Predávajúci nezodpovedá Kupujúcemu za nesplnenie povinností z uzatvorenej zmluvy ani za škodu spôsobenú takým nesplnením, ak k nesplneniu povinností dôjde z dôvodov nepredvídaných a neodvratných udalostí, ktorým Predávajúci nemohol zabrániť.
Predávajúci môže jednostranne od zmluvy odstúpiť aj v prípade, keď sú oprávnené pochybnosti o skutočnej identite Kupujúceho, ale aj v prípade zjavnej chyby v uvedených informáciách o tovare alebo jeho ceny. Predávajúci je tiež oprávnený odstúpiť od zmluvy aj v prípade že Kupujúci už v minulosti porušil uzatvorenú zmluvu s Predávajúcim.


9. Ochrana osobných údajov

9.1. Objednávateľ vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby prevádzkovateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie, a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti prevádzkovateľa a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou (e-mailom, listovou zásielkou), na základe čoho prevádzkovateľ jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy. Aktualizáciu osobných údajov môže registrovaný objednávateľ uskutočniť priamo v on-line režime na web stránke internetového obchodu po prihlásení.

9.2. Predávajúci je oprávnený zasielať Kupujúcemu po odoslaní objednávky, alebo registrácii správy o ponukách tovarov, akciách a službách Predávajúceho, ak zasielanie Kupujúci pri registrácii povolí. Kupujúci môže zasielanie kedykoľvek odvolať cez link, ktorý sa nachádza v e-mailoch, ktoré mu budú doručované.

9.3. Viac o Zásadách spracovania a ochrany osobných údajov tu.


10. Záručné a reklamačné podmienky

10.1. Práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho z chybného plnenia upravuje samostatný Reklamačný poriadok, ktorý je zverejnený v internetovom obchode Predávajúceho.


11. Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky; zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/  
Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení  spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.


12. Záverečné ustanovenia

12.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny Všeobecných obchodných podmienok je splnená jeho umiestnením v Internetovom obchode Predávajúceho.V prípade zmeny vo Všeobecných obchodných podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných obchodných podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.

12.2. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

12.3. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

12.4. Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku, ktorý je sprístupnení v Internetovom obchode Predávajúceho.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke obchodu.

Tieto VOP sú platné od 12. 12. 2021.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia